Job 28 van 67


Report this listing

Solliciteren



Leveranciersboekhouder (AP)


Functie

Het bedrijf is een multi-disciplinaire bedrijvengroep gespecialiseerd in ondergrondse en bovengrondse infrastructuurwerken.


Jobomschrijving

Ben je een gedreven boekhoudkundig professional op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Wat houdt deze job in?

  • Je bent verantwoordelijk voor de accounts payable van meerdere vennootschappen.
  • De verwerking van de (Belgische en buitenlandse) aankoopfacturen tot de betaalbaarstelling ervan.
  • De conformiteit van de wettelijke vermeldingen op de factuur controleren.
  • Je registreert de btw van de factuur.
  • Je brengt de facturen in overeenstemming met de bestellingen.
  • De boekhoudkundige documenten in SAP inboeken.
  • Je stelt facturen betaalbaar.
  • Je verwerkt de betalingsherinneringen.
  • Het goedkeuringsproces opvolgen en een oplossing zoeken voor de niet-goedgekeurde facturen.
  • Je volgt hoofdzakelijk de leveranciersrekeningen op en bent de contactpersoon voor de leveranciers in overleg met de andere interne diensten.
  • Je behandelt het volledige proces voor de openstaande rekeningen.
  • Je helpt actief mee aan de maandelijkse afsluiting.
  • Je volgt het boekingsproces van te ontvangen facturen op.
  • Je help mee aan de verbetering van de processen en controles.
  • Opvolging van lopende projecten bij Accounts Payable.

Jouw profiel

Wie zoeken wij?
  • Je beschikt over een bachelor diploma in boekhouding.
  • Je hebt ten minste 2 jaar werkervaring in het betrokken domein, idealiter in een analytische omgeving.
  • Kennis van boekhoudprincipes en btw is noodzakelijk
  • Je kan zowel in team als zelfstandig werken.
  • Je bent in staat problemen op te lossen.
  • Je bent zeer klant- en resultaatgericht.
  • Je bent stipt, communicatief en stressbestendig en kan je flexibel opstellen.
  • Je hebt een professionele ingesteldheid en je spant je in om je doelstellingen te bereiken.
  • De Nederlandse taal beheers je perfect en je bent niet bang om een woordje Frans te hanteren.
  • Een duidelijke en doeltreffende communicatie, zowel mondeling als schriftelijk, is één van je troeven.
  • Je werkt vlot met het MS Office-pakket.
  • Kennis van Navision is een aanzienlijk pluspunt.
Lijkt dit je interessant? Solliciteer dan snel of stuur je CV naar stniklaas-office@unique.be!

Aanbod

Wat krijg je in ruil?
  • Je werkt voor een groeiend internationaal bedrijf dat al jaren marktleider is in België.
  • Een mmooi salaris.
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen.
  • Ecocheques.
  • Bediendenpremie.
  • Pensioenopbouw na vaste indiensttreding.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht